Garantie & Klachten
Bij KunstgrasCity zijn we trots op onze producten en zetten we alles op alles om ze in de best mogelijke conditie bij jou te leveren. Echter, soms gaat er tijdens het transport iets mis, of doet zich een andere situatie voor waarbij je aanspraak moet maken op de garantie.
Hoe gaan wij om met garantie & klachten bij KunstgrasCity?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Volgens Europese wetgeving zijn we verantwoordelijk voor elk product dat binnen twee jaar na levering gebreken vertoont. Dit kan aanvullend zijn aan jouw rechten volgens het Nederlandse recht. Als je een gebrek aan het product ontdekt, of dit zou moeten ontdekken, neem dan binnen een redelijke termijn contact met ons op. Een redelijke termijn is doorgaans twee maanden, maar onder bepaalde omstandigheden kan een langere termijn ook acceptabel zijn. Zorg ervoor dat je dit probleem tijdig aan ons meldt, zodat we voor een gratis reparatie of vervanging kunnen zorgen.
Ons klachtenproces
Bij KunstgrasCity streven we naar 100% klanttevredenheid. Toch begrijpen we dat dingen niet altijd gaan zoals gepland. Als je een klacht hebt, moedigen we je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar [email protected]. We streven ernaar om alle klachten snel en naar tevredenheid op te lossen.
Als we je klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, heb je het recht om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om je klacht in te dienen via dit platform van de Europese Unie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).
Wij zijn hier om te helpen
Bij KunstgrasCity begrijpen we dat onze producten een investering zijn in je buitenruimte en we willen dat je tevreden bent met die investering. We streven ernaar om elk probleem snel en efficiënt op te lossen, zodat je kunt genieten van het prachtige kunstgras dat we te bieden hebben. Ons team staat klaar om te helpen bij eventuele problemen, vragen of zorgen.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.